dans ma chambre

fredagar brukar ju vara en glad dag. men inte idag. har varit så fruktansvärt irriterad på allt idag. det kunde ha gått riktigt illa för svenskaläraren idag, men jag lyckades behärska mig. (OBS har eva i svenska = självmord)
det ända bra med denna dag är att franska provet gick bra. jag har mega mycket ångest över spanskan som kommer gå skit på måndag för att jag inte orkar plugga på det. men jag måste skriva bra i det, blir så pinsamt annars.. 
Lina var hit en sväng och vi spanade på lite resor, är så taggad på att åka på partresa! men nu tror jag faktiskt att jag ska sova, är hur trött som helst fast jag redan sovit idag, måste upp tidigt imorrn så att jag hinner plugga.
 
 
 alltså detta skulle vara sååå gott just nu, favoriten!


» Susanna Maria J

Smarrigt ;D

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: