onsdag

alltså denna dag. jag har haft världens mensvärk, ordentlig ryggvärk från fotbollen igår, vilket gör mig så ledsen.. till på detta fick jag under dagen huvudvärk från helvetet. så när jag kom hem efter skolan gick jag och la mig i hopp om att vakna utan en massa värk, men allt hade bara blivit värre. då brast det haha
annars så skrev jag sista provet idag och jag har ingen aning om hur det gick. vi skulle skriva en novellanalys, hur tråkigt som helst.. och jag kan varken skriva såna där tråka saker eller koncentrera mig på skrivandet haha. hopplöst helt enkelt. men nu är i alla fall allt över och allt som kvarstår denna vecka är två utgivningstimmar. så nu ska jag njuta ordentligt och ta vara på denna lediga och stressfria tid. 
 
några från i somras. åh vad jag redan saknar den!!
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: