toca toca

måndag och en lektion mellan 8-9.20, helt okej faktiskt! efter att jag slutat så hade jag ett samtal med min studiehandledare om framtiden och jag hatar verkligen sånt. man får alltid så jobbig frågor som man inte kan svara på och fylls med ångest. nu ikväll har jag faktiskt tagit tag och kollat runt på lite utbildningar, men inte tusan blev jag klokare, snarare mer knäpp och förvirrad. men det lutar åt göteborg eller danmark, så vi får väl helt enkelt se vart jag hamnar. är ju inte ens 100 på ifall jag vill plugga nu direkt? KAOS i hjärnan alltså. hatar att bli gammal.
 
annars har jag varit och kollat synen, dansat och pluggat lite historia idag. en annan jobbig sak är att jag sover så otroligt dåligt och oroligt nu för tiden. det är mega jobbigt eftersom jag alltid somnat snabbt och sovit igenom hela nätterna, så är tröttare än vanligt just nu.. ska bli så skönt med höstlov också. ska sova, besöka grannlandet och förhoppningsvis kalasa lite (hehe).
bara för att jag berättat om saker som skaver i livet i detta inlägg så ska jag fortsätta och säga att min telefon har blivit helt hjärndöd och kan ej användas. så kommer vara tomt på bildfronten..
 
bilder från weheartit
 


» Elin

fina bilder!

» ɑ n n i k ɑ

Fin inspo :)

» siri

lite nyfiken, vad funderar du på att plugga i danmark? :)

Svar: inredning! :)
Emma Eriksson

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: