mitt i veckan

alltså jag kan inte förklara hur mycket jag tycker om att gå sista året på gymnasiet! mitt schema är, enligt mig, helt fantastiskt och jag har inte en massa jobbiga äcklekurser! jippie, så glad över det hihi.
annars vet jag inte så mycket mer än att jag är lite smått förkyld och helt mör i kroppen, vilket är ganska irriterande. min rygg är fortfarande inte bra efter fotbollen förra veckan, så får se hur länge jag orkar stå ut med denna smärta. det värsta är ju att jag knappt får sova för att det gör så ont, hur jag än vrider och vänder på mig.. jag försöker dock att ignorera det, men vissa stunder är det svårare än andra.
 
idag har varit en ganska icke händelserik dag. drog till bagis med hannki pannki på hålet och snackade lite, sånt som flickor gör hihi. det är väl ungefär det jag gjort, förutom varit ut med hunden och kollat på serier!
imorgon börjar jag 11, har en lektion och sen ska vi golfa på idrotten, så inte direkt världens jobbigaste skoldag! sen ska jag väl bara fortsätta tagga helg och allt annat kul som väntar. jag kan inte minnas när jag skulle varit såhär taggad och exalterad över så många saker!! är så mycket kul som kommer att hända. can't wait.
 
bara babbel och rådd som vanligt..
 
lite blandat från sommaren!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: