ibland så

nu har jag fått ett ryck och vill göra om i mitt rum. göra det supermysigt nu inför hösten och vintern! ska försöka få mamma med mig till ikea hihi. det bara kliar i fingrarna!
 
skoldagen gick snabbt och smärtfritt. kom hem och pluggade och nu kom jag just hem från dansen! är hur trött och slut som helst så är glad över att ag har sovmorgon imorrn! till på det har jag endast två lektioner, varav en ska jag lyssna på en kvinna från colombia! sen är det höstlov!!! så himla skönt, det vankas utgång imorgon och jag är sååå taggad alltså! något jag ska försöka göra under lovet är att använda min kamera, hur det går återstår att se hihi. men nu ska jag kolla något avsnitt SATC och sen sova. 
 
några oldies
omslagsbilden till vårt evenemang haha
alltså min kusse flyttar till Paris, såå långt bort.. så nu kommer vi kanske träffas först till jul (förhoppningsvis) om jag inte åker och hälsar på! miss you 
 


» Elin

härliga bilder!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: